Tarneviisid ja kauba tagastamine
Kohaletoimetamine
Meil on hea meel pakkuda sulle kiiret ja mugavat kohaletoimetamist! Lenses.ee e-poes on suur valik kaupa laos kohe olemas, et saaksid oma tellimuse kätte võimalikult kiiresti. Kui esitad tellimuse tööpäeviti enne kella 15:00, paneme selle samal päeval teele ning see jõuab sinuni juba järgmisel päeval (v.a saared, kuhu tarne võtab aega 2 tööpäeva).
Tellitava kauba puhul leiad täpse tarneaja iga toote lehelt, et saaksid juba tellides arvestada, millal kaup sinuni jõuab. Palun pane tähele, et kui sinu tellimuses on nii laos olevad kui ka tellitavad tooted, siis saadame paki välja ühe saadetisena niipea, kui viimane toode on lattu saabunud.
Vali enda jaoks sobivaim transpordiviis järgmiste valikute hulgast:
SmartPOSTi pakiautomaat
SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad üle Eesti, suuremate linnade kaubanduskeskustes. Mandri-Eestis jõuab pakk kohale järgmisel päeval pärast meiepoolset väljasaatmist, saartele ülejärgmisel tööpäeval. SmartPOSTi pakiautomaatide asukohti ja täitmise kellaaegasid saad vaadata siit.
Omniva pakiautomaat
Omniva pakiautomaadid on hea asukohaga, hästi ligipääsetavad ja avatud 24/7. Kuna pakiautomaadid asuvad välitingimustes, soovitame Omniva teenust kasutada välistemperatuuril 0 kuni 25 °C, et välistada võimalikud ebameeldivad üllatused, kui lähed pakile järele. Omniva pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.
DPD pakiautomaat ja Pickup punktid
DPD pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt, et saaksid paki teele panna või vastu võtta just sinule sobival ajal. Tellimus jõuab sinuni 1–2 tööpäevaga. Kuna pakiautomaadid asuvad välitingimustes, soovitame DPD teenust samuti kasutada välistemperatuuril 0 kuni 25 °C. DPD pakiautomaatide asukohti ja tühjendamise kellaaegu saad vaadata siit.
Tulen ise järele Tartus ööpäevaringselt
Kui soovid oma tellimusele ise järele tulla, saad selle täiesti tasuta kätte Tartus, Kastani 48H, Collect.Net pakiautomaadist – ja seda ööpäevaringselt! Tööpäeviti enne kella 16:30 tehtud tellimused (kui kaup on laos) jõuavad sinna juba 1-2 tunni jooksul.
Transporditasud:
- Pakiautomaati tellides lisandub transporditasu 3 €, kui ostukorvi summa jääb alla 30 €.
- Kui ostukorvi summa ületab 30 €, maksame transpordi eest meie!
- Ise järele tulles on see alati TASUTA!
Tagastamine
Tellimuste tagastamine
Kui mingil põhjusel ei ole tellitud kaup sulle sobiv, saad selle 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest meile tagastada. Tagastamisõigus kehtib avamata pakendis standardsetele kontaktläätsedele ja hooldusvahenditele.
Kuidas tagastada?
- Teavita meid oma tagastamissoovist esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist, saates e-kirja aadressile lenses@lenses.ee või täites taganemise avalduse vormi siin.
- Kirjas märgi kindlasti ära:
- tellimuse kuupäev,
- tellimuse number,
- oma ees- ja perekonnanimi ning kontaktnumber.
- Paki tagastatav kaup korralikult ja veendu, et see oleks originaalpakendis, kahjustusteta ja kasutamata.
- Saada kaup meile tagasi 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
Kes maksab tagastamise eest?
- Kui tagastamise põhjus on see, et kaup ei vastanud tellitule (nt vale või defektiga toode), katame tagastuskulud meie.
- Kui tagastad toote mõnel muul põhjusel, katad tagastamise kulud sina.
Raha tagastamine
Kui tagastatav kaup on meieni jõudnud ja vastab tingimustele, kanname raha tagasi 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Summa kantakse tagasi samale pangakontole, kust makse tehti.
Milliseid tooteid ei saa tagastada?
Hügieenilistel põhjustel ei ole võimalik tagastada kasutatud ega avatud pakendiga tooteid, samuti järgnevaid eritooteid:
- Mitte-standardsed kontaktläätsed, nagu toorilised, multifokaalsed, värvilised ja pluss-tugevustega kontaktläätsed. Need valmistatakse spetsiaalselt sinu tellimuse alusel ja ei kuulu ümbervahetamisele ega tagastamisele.
- Hügieenitarvikud, nagu läätsekonteinerid, pintsetid ja hooldusvahendid.
Puudusega kauba tagastamine ja asendamine
Kui oled saanud defektiga kontaktläätsed, võta meiega esimesel võimalusel ühendust. Ära viska toote pakendit ära, kuna see on vajalik võimaliku asenduse saamiseks. Kui oled saanud puudusega toote, järgi neid samme:
- Kirjelda meile tekkinud probleemi võimalikult täpselt ja saada võimalusel ka foto tootest ning pakendist.
- Lõpeta koheselt toote kasutamine.
- Kui defekt ilmneb esmakordsel kasutamisel, saadame sulle tasuta asendusläätse.
- Muudel juhtudel tellime ekspertiisi ning kui selgub, et tegemist on defektse tootega, siis vahetame selle uue vastu.
- Defektse toote eest me raha ei tagasta, vaid asendame selle uuega.
Värviliste läätsede eripärad
Palun arvesta, et värviliste kontaktläätsede puhul ei ole puuduseks järgmised kaebused:
- värv ei vasta ootustele,
- pupilliava suurus ei sobi,
- värvimustri paigutus mõjutab vaatevälja jms.
Selliste probleemide ennetamiseks soovitame enne tellimuse tegemist külastada optometristi või silmaarsti, et leida just sinule sobiv lahendus.
Kas vajad optometristi konsultatsiooni? Tartus soovitame külastada meie usaldusväärset koostööpartnerit OptikaLaborit. Broneeri endale sobiv aeg mugavalt siin.
Kui sul on veel küsimusi tagastamise kohta, võta meiega julgelt ühendust – aitame sind meeleldi!
Rohkem infot tellimuste kohaletoimetamise ja tagastamise kohta leiad meie müügitingimustest.